نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4608
-
الف
+

بازیگر «خانه به دوش»: دوست دارم نقش «حسن روحانی» را بازی کنم

«حمید لولایی» بازیگر سریال «خانه به دوش» گفت: دوست دارم روزی نقش رئیس جمهور ایران را بازی کنم.

«حمید لولایی» بازیگر نامدار سینما و تلویزیون ایران از خاطراتش با رضا عطاران سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید لولایی» یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران که با بازی در سریال های «خوش نشین ها» ، «سه در چهار» ، «خانه به دوش» و «مجید دلبندم» در بین مخاطبان آی فیلم 2 شناخته شد ، در یک برنامه تلویزیونی از خاطراتش سخن گفت.

«لولایی» در یک برنامه تلویزیونی در خصوص آغاز فعالیت حرفوی خود از سال 1358 خورشیدی و شروع زندگی مشترکش از سال 1369 صحبت کرد.

ایران بازیگر ایرانی گفت: من کار حرفوی خودم را با گروه‌های حرفوی تیاتر از سال 1358 خورشیدی آغاز کردم.

«لولایی» با بیان این که همکاری‌های من با «سعید آقاخانی» و «رضا عطاران» کارگردان سریال کمیدی «خانه به دوش»  اتفاقی صورت گرفته، بیان کرد: در اصل ما یک خانواده هستیم که با هم همکاری می کنیم. کارگردان‌ها و سریال های کمیدی افراد خودشان را دارند و همه همدیگر را می‌شناسند. خوشبختانه رضا عطاران در سینمای کمیدی ایران به مراتب بالاتر رسیده است.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : هم اکنون که «رضا عطاران» در تلویزیون نیست، من یتیم شده‌ام! 

بازیگر سریال تلویزیونی «خانه به دوش» گفت: بعد از بازی در نقش «خشایار مستوفی» در سریال «زیر آسمان شهر» افسردگی گرفتم چراکه تحت تاثیر آن کرکتر قرار گرفته بودم.

در این گفت و گو مجری برنامه اشاره‌ای به شباهت چهره «لولایی» به داکتر حسن روحانی داشت و او گفت: ما در ایران گریمورهای حرفوی بسیاری داریم که می‌توانند چهره آقای روحانی را پردازش کنند، اما به هرحال صورت من نزدیک‌تر است و دوست دارم روزی نقش آقای روحانی را بازی کنم. 

«حمید لولایی» در سال 1334 خورشیدی در تهران متولد شد.

او کار تیاتر را در سال 1358 خورشیدی با ایفای نقش در نمایشی به کارگردانی مرحوم «رضا ژیان» و «سیاوش طهمورث» بآغاز کرد.

«حمید لولایی» با ایفای نقش در سریال «فراموشخانه» به بازیگری روی آورد و با حضور در سریال «ساعت خوش» قدم به عرصه کمیدی گذاشت.

«لولایی» با ایفای نقش کرکتر «خشایار مستوفی» در سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی «مهران غفوریان» به بازیگری مطرح و محبوب تبدیل شد.

او در سال 1384 خورشیدی برای ایفای نقش در فلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد انتخاب شد.

وی عاشق اسب سواری است و فوتبال را بسیار دوست دارد. همچنین عاشق کرکتر «چارلی چاپلین» است و به گفته خودش در دوران طفولیت برای دیگران این کرکتر را تمثیل می کرده است.

«خانه به دوش»، «سه در چهار»، «معراجی ها» ،«چارخونه» ، «ترش و شیرین» ، «آژانس دوستی» ، «ساعت خوش» ، «خوش نشین ها» و «زیر آسمان شهر» از جمله سریال هایی است که «حمیدلولایی» در آن ها نقش آفرینی کرده است.

این بازیگر ایرانی همچنان در فلم های سینمایی «هفت خط (١٣٩٢)»، «کنسرت روی آب(1389)» ، «اگه می تونی منو بگیر(1385)» ، «قاعده بازی (1385)» ، «چند می گیری گریه کنی(1384)» نقش بازی کرده است.

گفتنی است همزمان با نشر سریال کمیدی «خانه به دوش» از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 ، مخاطبان این شبکه با ارسال پیام های فراوان ضمن استقبال از نشر آن ، هنرنمایی بازیگرانی چون حمید لولایی ، علی صادقی ، مریم امیرجلالی و آناهیتا همتی را تحسین کردند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر